Každé plánované dobrodružství by mělo vycházet z přání hráčů a postav. Při hře se chceme dobře bavit, a proto je důležité na začátku poskytnout Pánu jeskyně (PJ) co nejvíce informací o postavách a o tom, co si přejeme a co nechceme.
Proto vás prosím o (i postupné) zodpovězení uvedených otázek:
Co bys jako hráč chtěl(a) zažít? (např. dobrodružství, intriky, objevení nových světů)
Máš specifické cíle pro svou postavu?
Kdybys jako hráč mohl(a) mít 3 přání, jaká přání by to byla?
Moje postava je: (uveď jméno, věk, rasa, povolání)
Jaké má pozadí? (např. šlechtic, zloděj, bývalý voják)
Co ji motivuje? (např. pomsta, hledání ztraceného pokladu)
Jaký je charakter postavy? (např. impulzivní, opatrný, charismatický)
Má nějaké slabiny, postižení (psychické nebo fyzické), temné tajemství?
V čem je postava dobrá? (např. boj zblízka, perfektně střílí z luku)
Jaké má postava vztahy s ostatními hráčskými postavami? (např. přátelství, rivalita k určitému povolání, rase nebo konkrétní postavě)
Má rodinu nebo nějaké blízké osoby?
Co postava chce dosáhnout? (např. sláva, bohatství, odhalení pravdy)
Má postava dlouhodobé cíle?
Komunikace s hráči je zásadní, protože:
- Zajišťuje, že dobrodružství bude odpovídat preferencím hráčů, což je klíčové pro jejich zapojení a zájem o hru.
- Pomáhá PJ lépe pochopit motivace a cíle jednotlivých postav, což umožňuje vytvářet příběhy, které jsou pro hráče osobně významné.
- Umožňuje PJ přizpůsobit výzvy a překážky tak, aby byly pro hráče zajímavé a přiměřeně náročné, což vede k lepšímu hernímu zážitku.
- Předchází situacím, které by mohly být pro některé hráče nepříjemné nebo stresující, a tím udržuje pozitivní atmosféru během hry.
- Podporuje spolupráci a týmového ducha mezi hráči, protože všichni mají možnost vyjádřit své názory a přání.
Tato komunikace je základem pro vytvoření dobrodružství, které bude zábavné, napínavé a zapamatovatelné pro celou skupinu, a představuje důležitou komunikaci mezi Hráčem a Pánem jeskyně (PJ), která může nahradit nulté sezení, zejména když se hráči přidávají postupně a není možné uspořádat plnohodnotné nulté herní sezení.
Odpovídat můžete přes e-mail nebo discord - PM (vše najdete v kontaktech) postupně i na přeskáčku. Může se stát, že na některé otázky ještě nemáte odpovědi, což nevadí. Nezodpovězené otázky si nechte na později. Pokud zjistíte, že nějaká zásadní otázka chybí a vaše odpověď by mohla pomoci s vytvářením herního dobrodružství, pak tuto otázku napište také i s vaší odpovědí.